קורסים לגמול השתלמות הופכים עובד טוב לעובד טוב יותר

עובד המוכן להשקיע מזמנו ולשפר את מקצועיותו ואת ידיעותיו מעבר למינימום ההכרחי, יקבל תוספת נאה להכנסתו.
עובדים רבים במשק יכולים ליהנות מתנאי עבודה משופרים, תוספות שכר של מאות שקלים בחודש וצבירת יותר זכויות לפנסיה ולוותק בזכות ההסכמים בדבר גמול השתלמות.

על הקורס

בואו ללמוד על הקשר בין לקוח לנותן השירות, חשיפה לאיכויות השירות, השוני בין סוגי הארגונים והשוני במתן השירות.

בקורס נדון על מקומו של הלקוח בתקופה המודרנית של היום, התחרות בין הארגונים על לבו של הלקוח, איכות השירות ואיכות המוצר במדינות המערב לעומת ישראל. נלמד על מתן מענה אמין זמין ונגיש לפונים, הפקת לקחים ומתן פתרונות בעקבות תלונות ומקומה של התלונה בסדר הקדימויות של הארגון כמקור להתפתחות עתידית וצמיחה.

קצת על הקמפוס

קמפוס נבון (השפלה) הינו מוסד ציבורי אשר מטרתו להקנות השכלה והכשרה מקצועית למבוגרים, חיילים משוחררים, מובטלים, עולים חדשים, עובדי מוסדות ומפעלים.
לצוות הקמפוס ועובדיו, ניסיון עשיר ומוצלח בקיום קורסים להכשרה והשתלמויות בפיקוח הגופים שהוזכרו לעיל עם מיטב המרצים בעלי תואר אקדמי וניסיון רב.
מטרות הקמפוס לפעול במגוון רחב של מגמות לימוד תוך דגש על קורסים, השתלמויות וימי עיון לתושבי רמלה והסביבה ולהעמיק ידע בתחום המקצועי.

סילבוס

  • מודל “משולש השירות “ומיקומו של נותן השירות
  • מאפייני נותן השירות ללקוח הפונה לפניות הציבור
  • ה”תלונה” כהזדמנות לפיתוח השירות, הפיכת התלונה לאתגר
  • טיפול בפניות הציבור ,שלב הטיפול בתלונה ובבעליה
  • השפה המילולית ככלי אפקטיבי בניהול קונפליקטים ,הטיפול הלשוני בתלונה
  • שרשרת השירות ומשמעותה בטיפול בפניות הציבור
  • פניות הציבור –היבטים משפטיים
  • המחלקה לפניות בארגון
  • פוליטיקה ארגונית –הגדלת ערך
  • ישראל ככור היתוך ומתן שירות איכותי

אולי יעניין אותך גם…

ההיסטוריה של המזרח התיכון

בוררות

לפרטים והרשמה, מלאו את פרטיכם
ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

תפריט